Trasig kamera

Gaaah! Jag blir galen! Imorse när jag skulle fota dagens outfit så hittade jag inte min kamera. Och nu när jag ska fota väskorna så hittar jag den, men batteriet verkar vara sönder eller något för kameran startar inte och laddaren lyser rött. Efter lite till letande hittar jag min sambos kamera men då har den heller inga batterier! Men nu ligger i alla fall den på laddning. Så jag LOVAR att imorgon ska jag lägga upp bilder på de där jäkla väskorna. =p

Annars då.. Händer inte mycket, väntar på att So you think you can dance ska börja. Ett riktigt bra program! Alla dansarna är så sjukt duktiga. Tänk att lära sig en helt ny dans på bara en vecka? Och sedan uppträda inför miljoner av människor och dessutom bli bedömd av en tuff jury. Jag beundrar dem. Jag kan inte riktigt säga vem som är min favorit för alla så duktiga! Följer ni programmet? Har ni någon favorit?
Jag älskar dessutom Mary Murphy! Hennes kommentarer och skrik är för härliga, det livar upp!
"I´ve to put you on the hooot tamale train!" hihi.

Nehe nu ska jag göra mig ett par mackor som jag ska mumsa på framför tvn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0