Träning

Heej!

Hemskt ledsen för att det inte blev någon dagens outfit idag! Men jag hittar tyvärr inte min kamera och med webbkameran blev det bara kasst. Ska försöka ta några bättre imorgon!

Vad har ni gjort idag? Själv kom jag nyss hem från friskis, mami bangade träningen så jag frågade min kompis Jonas om han ville hänga med.  Det ville han så nu har vi precis tränat core! Tack för att du följde med. =) Det är så trist att träna själv, eller vad tycker ni?

Ska i alla fall fota mina väskor nu så de kommer upp om en liten stund.

Hoppas ni har en fin kväll!






Kommentarer
Postat av: eeee

min kompis gjorde den tidigare idag !

kolla lite längre ner så hittar du länken till henne ;)

2010-02-03 @ 19:15:49
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: FANNY

Ha en trevlig kväll :D ♥

2010-02-03 @ 19:51:06
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Joooonie

Trode inte att det skulle vara så jobbigt, men rätt kul!

2010-02-04 @ 12:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0