Tisdag den 2 februari 2010

Hej bloggen!

Idag känner jag mig ganska slö och har lite ont i huvudet. Men det ska inte hindra mig från att blogga!
Har börjat dagen med att laga en massa mat och fryst in. Nu sitter jag här framför datorn och filar lite på mina cv:n samt söker jobb.

Jag ska väl erkänna att jag kikar runt efter ett par nya gardiner också. Vill ha nya mer våriga gardiner till köket. Vill också ha ett par nya fodral till soffkuddarna... Gaah det är så mycket man vill ha! Någon som har ett bra tips på en sida om heminredning?

Nehe, jag ska ta tag i diskberget som bara växer för var dag.

Btw, senare idag kommer det upp ett inlägg om Sveriges just nu hetaste stjärna! =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0