Shopping


Hej!
Phew, nu är jag klar! Har storstädat hela lägenheten, duschat och ätit. Tog lite bilder på min shopping men ni får verkligen ha överseende med den kassa kvalitén på bilden. Kameran är skitdålig.



Det blev i alla fall ett vitt spetslinne med knappar från Gina för 129:- och en militär färgad tröja för 149:-, också från Gina . ;) Det kommer bli supersnyggt att ha i vår! Älskar safaristilen och detta kommer passa perfekt till mina beiga leggings! Tänk med vita converse till!

Utöver det så blev det lite läsning. Köpte såklart Snabba Cash och Aldrig fucka upp. Har inte läst böckerna men nu när jag sett filmen så kände jag att jag verkligen ville det, så de fick följa med hem. =)
Jag köpte även en bok till min älskade sambo. Slash. Jag vet faktiskt inte riktigt vad den handlar om men den är nog liknande The Dirt, som typ är den enda bok han läst. Han har den till och med i två exemplar, ett på svenska och ett på engelska. ;)

Har ni haft en bra dag annars? Min har varit jättebra! Det var verkligen jättekul att träffa Marran, och hon och hennes pojkvän kommer över till oss på lördag för lite filmmys. =)

Ha en mysig kväll nu! Imorgon blir det mycket mer bloggning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0