Måndag 22 februari 2010

Hej allihopa!

Igår var jag så sur för jag ville blogga men jag kom inte ens in på bloggen efter ett tag! Blä..

Nu blir det i alla fall bloggning. =) Vad gör ni idag? Jag har gjort lite ärenden nu på morgonen och plockat undan lite hemma. Nu försöker pappa, Malin och Nathalie tvinga med mig och äta kinamat. Jag tycker verkligen inte om det! Usch, men jag får väl ställa upp och följa med. Senare ska jag hämta ut en kavaj på bikbok som kommer in idag. Den är hur snygg som helst! Visar sen. Jag vill även köpa lite nya grejer till hemmet, lite mer vår.. är trött på mörka färger nu. Hoppas jag hittar något fint!


Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0