Måndag 15 februari 2010

Hej allihopa!

Hur mår ni? Usch jag mår inte bra, är jätteförkyld.. Blää det är riktigt trist. Har så mycket jag vill och måste göra men jag har ingen ork. Och imorgon kommer farmor och farfar också. Hoppas jag mår bättre tills dess.


Lördags var en supermysig dag! David och jag åkte in till stan en snabbis för sista minuten handling till Malin. Och även den söta koppen med rosor på inhandlades. Lilla mormor blev superglad! <3

Efter stan så åkte vi direkt hem till mamma och hjälpte de med de sista förberedelserna.
Vid fyra tiden kom pappa, Malin, Anton och Kajsa. Vi hade en supermysig kväll med mycket god
mat och tårta! Jag tror också att Malin var väldigt nöjd med sina presenter. =)

Igår så var det ju alla hjärtans dag, firade ni det på något särskillt sätt? Eftersom jag är förkyld och sambon hade migrän så låg vi hemma i soffan i pyjamas hela dagen. Men det var mysigt! Vi ska senare i veckan gå ut och äta och fira ordentligt

Idag ska jag försöka blogga mera. Jag orkar ju ändå bara ligga i soffan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0