Lördag 6 februari 2010

Morning!

Sovit gott? Det har i alla fall jag gjort! Gick upp hyffsat tidigt och diskade undan gårdagens disk samt gjorde frukost på sängen till min kära sambo. Sen var det dax att göra sig iordning och nu sitter jag här och bloggar, samtidigt som jag lyssnar på Rod Stewart. Jag älskar hans musik, blir så glad och varm i hjärtat när jag hör den. Men så är jag ju en romantiker också..

Vi ska i alla fall snart åka in till stan för att handla en sista present till pappa, sedan måste vi till Maxi för att handla lite mat. Sen ska jag hem och baka kladdkaka! Mums! Får se när Malin kommer till oss, hoppas hon kommer lite tidigare så hon kan baka sina goda chokladbollar! Kan du inte göra det? Hihi..

Ikväll tror jag Marran ozch Manne kommer hit för lite Melodifestival mys. Men mer om det senare!

Med andra ord är det fullt upp idag! Men det gillar jag, det är så det ska va!

Vad gör ni denna lördag?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-06 @ 12:29:50
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0