Blondinbella-Classified


Nr 1: 559 kr, Nr 2: 449 kr, Nr 3: 599 kr, Nr 4: 599 kr, Nr 5: 349 kr & Nr 6: 449 kr.

Måste bara fråga er, vad tycker ni om Blondinbellas klädkollektion?
Jag tycker att hon har lyckats få till en del snygga plagg som koftan till exempel. Hon la också upp några sommarklänningar på sin sida som var riktigt snygga, alla plagg har ju inte kommit ut än. Men jag blev faktiskt besviken på henne. Hon sa hela tiden att priserna skulle ligga på H&M´s nivå. Men en kofta för 449 kr har faktiskt inte jag råd att köpa. Jag längtar i alla fall tills kläderna kommer ut i butik så man kan få prova dem.
Är det någon av er som har köpt något plagg från Classified? Hur var kvalitén, satt de snyggt och är ni nöjda?
Plaggen hittar ni på bubbleroom.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0